گروه تولیدی ایلکا

گروه تولیدی ایلکا (اجرای تخصصی انواع صفحات کورین، کوارتز و سنگ طبیعی)

گروه تولیدی ایلکا

گروه تولیدی ایلکا (اجرای تخصصی انواع صفحات کورین، کوارتز و سنگ طبیعی)

گروه تولیدی ایلکا از بدو تأسیس اقدام به واردات ورق های تمام آکریلیک از شرکتهای معتبری همچون cosentino اسپانیا با نام تجاری کوارتز سایلستون ، کورین سامسونگ کره جنوبی با نام تجاری استارون و کورین اِل جی کره جنوبی با نام تجاری Hi-Macs نموده است.
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۸ ب.ظ

کانتر پذیرش بیمارستان از جنس کورین

طراحی برای تأیید یا پیشخوان تأیید کلینیک های پزشکی ، مراکز ، مراکز تحقیقاتی و غیره از نظر ظاهری دارای اهمیت است زیرا پیدا کردن دوره لازم از حوزه تأیید است و افراد زیادی به آن اشاره می کنند. احتمالاً بزرگترین مشتری متریال کورین کلینیک های اورژانس و سایر دفاتر خدمات درمانی است.توضیحات قابل توجه و ویژگی خاص منحصر به فرد سنگ کورین است. به حقیقت گفته می شود ، بیشتر برنامه ریزان و کارگران پیمانکاری کلینیک های اضطراری ، آزمایشگاها ، مراکز تحقیقاتی و غیره را برای کانتر پذیرش ، کف ، دیوار ها انتخاب می کنند. از آنجا که خدمات و مراکز درمانی انسانی یکی از مناطق با فضای عمومی است که در آن رفاه عمومی بسیار مهم است. وظیفه اجتماعی کارفرمایان و فعالان در چنین شرایطی ایجاب می کند که در این شرایط توجه به مسئله بهزیستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.نکات ویژگی  فوق العاده آنتی باکتریایی کورین ، استفاده مداوم از کورین و پوشش مفاصل ، محافظت عالی در برابر آب و مایعات ، عدم وجود خراش و خراش و غیره از کورین برای میز های درمانگاهی و آزمایشگاهی شده است . عدم وجود خراش ها و تخلیه آن در فضاهای درمانی و تأسیسات تحقیقاتی قابل توجه است. از آنجا که این قسمت ها برای میکروب ها و باکتری و غیره واقعاً مناسب هستند.

 علاوه بر این ، قابلیت شستشوی سنگ های کورین باعث می شود تا به آسانی شستشو کنند. پیشخوان های تأیید کلینیک پرستاری و اورژانس از اساسی ترین قطعات کلینیک پزشکی هستند. به طور مداوم افراد مختلف به این بخش ها می روند که طیف گسترده ای از آلودگی های ناشی از آنها را به طبیعت منتقل می کند. به این ترتیب ، این کانتر هاو میز پرستاری نیاز به بررسی مداوم دارند و شستشو و بهداشت آنها یکی از فعالیت های مداوم است که در بیمارستان ها در همه زمان ها و در چند رویداد اتفاق می افتد. از این رو ، مواد به کار رفته در میزهای پرستاری باید به شدت در برابر شستشو و ضد عفونی کننده مقاوم نباشند.

بر این اساس ، خیلی خوب می توان گفت که کورین شاید بهترین متریالی است که برای آزمایشگاه ها و فضاهای درمانی استفاده می شود. گروه تولیدی ایلکا در زمینه طراحی با سنگ طبیعی (سنگ) و سنگ مصنوعی (کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه کانترتاپ آشپزخانه ، پیشخوان های اداری ، هتل ، سرویس بهداشتی فعالیت می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۸
ilka countertop
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ

شما در مورد آینه الکتروماتیک چه می دانید؟

با پیشرفت نوآوری ، ما به طور مداوم شاهد پیشرفت های چشمگیر در تجارت ، به ویژه در تجارت اتومبیل هستیم.آینه های الکتروکرومیک یکی از انتخاب های جدید و کاربردی خودرو است که متخصصان صنعت اتومبیل به عنوان روشی موفق برای خنثی کردن چراغ راننده دیگر از آن ساخته شده اند. به همین ترتیب ممکن است شما تجربه جدی از میزان صدمه به چشمان خود داشته باشید و هنگام رانندگی ، بازتاب در آفتاب یا بازتاب در نور خودرو پشتی ، رانندگی را برای شما سخت کند.

 لندکروز ایران آینه های الکتروکروماتیک را به شما می دهد تا به شکوه و امنیت خودرو خود اهمیت دهید وبا خیال آسوده به رانندگی در شب ادامه دهید. آینه های الکتروکروماتیک الکترونیکی هستند و به طور طبیعی در اثر نور خورشید و چراغ ها مبهم می شوند.

 

ساختار و نحوه ی عملکرد آینه الکتروکرومیک

 

آینه های الکتروکرومیک ساختار اساسی دارند. آنها از دو سطح شیشه ای با ژل الکتروماتیک در فضای بین دو سطح شیشه تشکیل شده اند.ژل های الکتروکرومیک با تغییر نیروی جریان ، کار اصلی را در تغییر رنگ ژل انجام می دهند.اصولاً ، ساخته شده توسط آینه های الکتروکرومیک این است که با روشن شدن ، سنسورهای سطح سطح آینه نور ژل را با تاریک شدن یا گسترش قدرت جریان نور سایه می زنند ، که باعث کاهش بازتاب نور می شود.به زبان راحتر آینه های الکتروماتیک جوری طراحی شده است که در روز به رنگ روشن و در شب به رنگ تیره می شود.

برخی از مزایای منحصر به فرد آینه های الکتروکرومیک

1-محدودیت بازتاب نور

2-شفافیت بالا

3-آسایش و اسکان در رانندگی ، به خصوص در حوالی عصر

4-افزایش دید راننده در هنگام تابش نور خورشید

امروزه آینه های الکتروکرومیک یکی از مهمترین و اهمیت ترین گزینه های انتخابی در وسایل نقلیه به عنوان مثال ، تویوتا لندکروزر ، پرادو ، بنز و دیگران است. اگر خودروی لوکس شما عدم این امکانات را دارد، ایده آل است که هرچه سریع تر آن را معرفی کنید و برای لحظه ای متوقف نشوید تا از یک برخورد جذاب رانندگی قدردانی کنید.

داشتن گزینه های موفق و عملی ، به عنوان مثال ، سیستم کیلس ، رادار نقطه کور ، صندلی برقی و غیره ،  یک نیاز به خودروهای لاکچری محسوب می شود.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۵۴
ilka countertop