گروه تولیدی ایلکا

گروه تولیدی ایلکا (اجرای تخصصی انواع صفحات کورین، کوارتز و سنگ طبیعی)

گروه تولیدی ایلکا

گروه تولیدی ایلکا (اجرای تخصصی انواع صفحات کورین، کوارتز و سنگ طبیعی)

گروه تولیدی ایلکا از بدو تأسیس اقدام به واردات ورق های تمام آکریلیک از شرکتهای معتبری همچون cosentino اسپانیا با نام تجاری کوارتز سایلستون ، کورین سامسونگ کره جنوبی با نام تجاری استارون و کورین اِل جی کره جنوبی با نام تجاری Hi-Macs نموده است.
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

صفحه کابینت کوارتز و دکتون

سنگ کوارتز ساخته شده در مقایسه با سنگ طبیعی گرانیت برای صفحات کابینت آشپزخانه از دیگر گزینه های برجسته است. سنگ کوارتز یکی از انواع صفحه کابینت آشپزخانه مانند سنگ گرانیت سنگین و بادوام و سخت است و می تواند به طور موثری با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شود. سنگ کوارتز ماده محکم است و سطح درخشان آن به راحتی با پاک کننده ملایم تمیز می شود. مقاومت در برابر خراش ، انسداد ضد باکتری و مقاومت در برابر حرارت بالا یکی از ویژگی های برجسته سنگ کوارتز است.

 سنگ مصنوعی دکتون یک مورد خارق العاده برای افرادی است که قصد دارند آشپزخانه خود را به یک فضای جدید تبدیل کنند. سنگ دکتون یک سطح بی عیب و نقص است که بی نقص در سبک های مختلف طراحی روی  اپن آشپزخانه نصب شده است. ما مطمئن هستیم صفحه کابینت دکتون با ویژگی های برجسته خود می تواند تمام خواسته های مشتری خود را برآورده سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۳۰
ilka countertop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی